Aarhus: Det bliver med et nyt navn på brystet, at AGF skal spille årets første Superliga-kamp den 3. marts. 

På de hvide spillertrøjer vil YouSee’s logo ikke være til at overse, når AGF’s Superliga-spillere løber på banen.  

AGF og YouSee har netop indgået en aftale, der indebærer, at Danmarks største udbyder af tv- og bredbåndsløsninger bliver eksponeret på den mest attraktive plads på AGF's spilletrøje.

Yousee afløser Krifa, som prydede spilletrøjerne i efteråret.

Det er først og fremmest værdien af AGF's landsdækkende eksponering, der har gjort udslaget for YouSee, og Niels Breining, administrerende direktør i YouSee, forventer sig meget af samarbejdet.

- YouSee er blandt de mest eksponerede virksomheder i Danmark, og vi er stolte over, at de ser os som et oplagt match til at styrke deres profil yderligere og vinde markedsandele. Det er meget tilfredsstillende, at vi kan indgå en attraktiv aftale med et så stærkt brand, udtaler kommerciel direktør i AGF Jørn Klinge til klubbens hjemmeside.

I første omgang løber aftalen mellem AGF og YouSee i et år.